Hva betaler pas. i leie.Likte traksjonsapparatet ditt!
RIN
rolf-inge skrev:Hei Kriskul!
Takk nå er jeg med!![]()
MEN hvordan behandler du pas./gir dem øvelser slik at de kan ivareta sin naturlige ideomotorikk???
Har du noen gode kliniske eksempler på denne en slik "behandlingsform" som stimulerer manglende/hemmet ideomotorikk.
Hvilke funn som kliniker tilsier deg at denne pas. har behov for beh. som stim.en naturlig ideomotorikk?
RIN![]()
![]()
Kriskul skrev:Redbull skrev:hm.... her er det på sin plass å sitere Eric Cartman:
I'm trying to make the best out of a bad situation. I don't need to hear crap from a bunch of hippie freaks living in denial! Screw you guys, I'm going home.
![]()
![]()
![]()
Hehe..Det er alltid morsomt med et south park-quote eller to.![]()
That pretty much sums up my attitude 3-4 years ago. Men etter mye lesing+ klinisk erfaring så har det blitt stadig vanskeligere å ignorere disse tingene.
Friedrich Nietzche skrev:The attraction of knowledge would be small if one did not have to overcome so much shame on the way.
Redbull skrev:"Ugh, hadde jeg hørt meg selv for 5 år siden så hadde jeg lurt på hva jeg hadde røyka..."
Et godt råd for helgen:
beer before grass, you'll fall on your ass.
grass before beer, your in the clear.![]()
![]()
![]()
![]()
Redbull skrev:Men fra spøk til alvor. Lorimer Moseley , David Butler & co har mye vettu å komme med, og det er viktig å ta til seg nye fakta og bruke det i klinisk praksis. Men til tider kan det bli litt for ensporet. Tror det er viktig bruke det beste fra flere fagfelt f.eks osteopati, NOI , psykomotorikere, adferdsterapi etc etc.
Ole skrev:
Regner med at jeg kommer til å ta meg en tur på et Feldenkrais kurs i Oslo i løpet av året...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest